Om mig.

Nu har jag haft den här bloggen ett tag, men jag har kommit på att jag aldrig riktigt har presenterat mig själv. Så ytterst oartigt! Aja, det är aldrig för sent att bättra sig.
Här är jag:
 

Mitt namn är Linnea, jag är 16 år och jag bor i den lilla stadshålan Kalmar (Ej att förväxla med byhålan Nybro, Kalmars "förort") tillsammans med min mamma, min pappa, min lillebror och min katt (jag tror i alla fall att det är en katt, men det kan också vara en hund, en tvättbjörn, en lemur eller en grottmänniska i kattskepnad). Ibland så bor jag också i min sommarstuga, bästa stället på den här sidan planeten. 
  På fritiden så brukar jag rita en massa och även skriva en del. Det jag gör allra helst är dock att vara med mina kompisar, ett gäng sjuka typer som färgar håret rosa, använder maneter som hårgelé, äter rå spigg, cyklar ner för träd och vars högsta önskan är att köpa färgglada gummiband. Jag har även en del fullt normala vänner, men en sak som de alla har gemensamt är att de gör världen till en mycket bättre plats och jag skulle inte ha varit någonting utam dem! Tack för att ni finns!   
  Hm... vad kan jag mer säga om mig själv? Jag är väl inte den mest sportintresserade typen. Har aldrig fattat vitsen med bollsporter, men gillar skidåkning, segling och klättring och sånt. 
  Till hösten börjar jag gymnasiet och ska gå på estetiska programmet bild o form. Det ska bli kul! Lite nervöst också med ny skola, men det bästa av allt är att jag och Moa ska gå på samma skola, det kommer att bli toppen!
  Jup, det var väl det mesta. Vill ni veta något mer så fråga bara. 

Ha det bra!
/Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0