Trött idag..

Andra dagen med blogg då, vi får väl se hur uthållig jag är. I dag hade vi ju som sagt nationellt prov, tror det gick bra, uppsatsen blir värre :/ Nu sitter jag och pluggar för fullt inför matte-diagnosen, nä jag ska inte ljuga, jag har läst igenom samanfattningen, mer orkar jag inte. Jag känner mig helt tom i huvudet. Kanske för att jag är så trött, vi missade ju sovmorgonen i dag p.g.a. nationella provet. Dagen blev inte heller bättre av att jag nästan kom för sent till skolan och därför ställde cykeln vid den "förbjudna" parkeringen närmare ingången. När jag skulle cykla hem nu i eftermiddags hade vaktemästaren ställt min och alla andra cyklar i en hög och kedjat fast dem i varandra!! Fy fan, så kan man väl ändå inte göra?! I alla fall så var vi tvungna att ringa till vaktis, som sa att alla lärare hade nyckel till låset. Så var det fixat, men jag och några kompisar tog och låste fast vaktmästarens cykel i ett stuprör. Mohaha, hämnden är ljuv... 

  Just nu håller jag på en del med släktforskning, det kanske låter lite som en pensionärs-hobby, men är faktiskt rätt kul! Jag har kunnat följa en del av mina rötter ända till 1600-talet, det ni! Och sen kan man ju hitta en massa konstiga saker om släkten också t.ex. så dog alla gammelfarmors syskon på en enda sommar i olika sjukdomar och nån i min släkt gifte sig när hon var tolv! Det var nån gång på 1700-talet så nu måste man va minst 18 tror jag. Ett annat intresse jag har är att teckna och jag brukar rita av folk i klassen och lite överallt. Här är en bild på Malin, som jag ritat. Tack så mycket för att jag fick <3



Kommentera gärna! Jag har fler bilder som jag lägger ut senare :)

Kommentarer
Postat av: malin

du är inte dålig du, jättefint ju! <3

2009-02-05 @ 21:21:25
URL: http://mmalinheiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0