Sjuk och slö idag

Det verkar som om mina farhågor har blivit besannade; jag har blivit förkyld. Kan därför inte vara i skolan vilket känns rätt skönt, med undantag för hals- och huvudvärk.
  Jag har precis ätit frukost nu och även hunnit kladda lite på några teckningar, kul att man har en hobby att syssla med åtminstone annars hade jag tråkat ut mig totalt.
  Just nu ritar jag ganska mycket med tusch. Mest människor känns det som, men så har det alltid varit utom i bland när någon liten utomjording på rullskridskor smyger sig in i bilden. Men i dag blev det människor och mjölkpaket för hela slanten, lite skor också.



  

Jag älskar verkligen dom här pennorna, de täcker så bra och ger ett nästan dataritat intryck. Jag köpte dom när jag var inne i min manga-tecknar-fas, men sen efter ett tag tröttnade jag på att rita manga (jag fick aldrig riktigt till det) och återgick till min vanliga stil, pennorna funkade dock perfekt till det också :) Synd bara att de är så dyra : / 
  I dag ska jag se till att rita och ta det lugnt hela dagen, dricka lite varm mjölk med honung emellanåt, och kanske också läsa en del.
  Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0