Ännu en dag 2009

Jag ger upp. Jag har nu insett att det inte är någon idé att försöka skriva kontenuerligt, därför ska jag från och med nu bara skriva när jag känner för det. Det har jag visserligen gjort tidigare också, men nu har jag bestämt mig för att inte få dåligt samvete när jag inte skriver. Yes yes...
  Förra gången jag skrev (ca 3 veckor sen) lovade jag ju att jag skulle visa en bild på min fina utstyrsel, så det löftet måste jag väl hålla. Det blev en riktig toppendag kan jag också tillägga.



Jag, min så kallade katt och min kompis som vill förbli anonym :D
   (P.s. notera de extra ögonen).



Den här helgen har min genialiskt puckade vän Moa varit här. Vi har vandrat omkring lite, snyltat glass av partierna utanför City Gross, ritat lite smått osammanhängande och ondskefulla teckningar, kollat på film (Mamma Mia!) och spelat gitarr och sjungit en del. Moa sa till och med att jag sjunger jättebra! Det är inget man hör varje dag, kanske för att jag inte sjunger för andra människor varje dag utan faktiskt väldigt sällan. 
  Tyvärr har jag nu fått väldigt ont i halsen. Antagligen är det Emma som smittat mig och det blev nog inte bättre av allt sjungande. Har jag lika ont i morgon så stannar jag hemma, vi ska ha idrottsdag med massa turneringar och sånt så det känns inte helt bra att vara med då. Dessutom har jag en rätt jobbig grej framför mig som jag helst skjuter lite på. Ja, alltså inte bokstavligt. 
  Nåja, nu slutar jag för idag. Jag får väl önska mig själv att krya på sig, eftersom ingen annan gör det. Ha det så bra allihopa och ni som också känner er lite krassliga, krya på er ni också! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0